Morgonblogg

Sitter här och ska snart äta frukost, därefter gå upp till bussen för att ta mig till stallet. Det är ju tävling imorgon, så jag måste göra iordning Saffran. Jag vill verkligen att det ska gå bra imorgon också, hoppas!
Igår vart det en mysig hemmakväll framför Let's Dance och Hjälp!, inte för att jag gillar något av programmen speciellt mycket, men det är mysigt att titta tillsammans med familjen .. Och vad annat bra gick det på tv? Ja juste, inget. Jag saknar Idol, det var ju veckans höjdpunkt.. Aja, om en vecka börjar i alla fall Robinson, nice!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska se lite så ycket som jag hinner ikväll:)

2009-03-14 @ 19:45:27
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0