Money, money, money

Nu har jag bestämt mig för att börja spara pengar till en systemkamera. Vill ha denna (på bilden nedan), det är en Nikon D60. Den verkar jätte bra, problemet är bara att den kostar runt femtusen. Jag är inte världens rikaste eftersom jag iprincip köper upp alla pengar så fort jag får dom, men det här ska gå! Jag räknar med att betala tretusen själv och sen hoppas jag på att mamma och pappa betalar resten .. det är bara att börja spara nu!
Tänk vad mycket lättare det vore om jag var rikare. Jag skulle vilja hitta 10 000 kr på gatan, det finns så mycket jag vill ha just nu .. men man kan inte få allt. Om jag tänker efter skulle det inte vara roligt om man fick precis vad man ville, då har man ju inget att önska sig.

Nikon D60, är den värd pengarna?

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jörnevi

D40 har jag och är verkligen värd sina pengar ! :)

handlar då inte bara om kameran utan om den som håller i den....



<3

2009-03-15 @ 19:45:49
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0