Hippie

Äntligen hemma! Min mage kurrar och jag har dunkande huvudverk, det brukar bli så efter ha tagit sig igenom en hel skoldag och några timmar på stan. Nationella var både svårt och ganksa lätt. Hörförståelsen var ovanligt lätt och läsförståelsen var ovanligt svår, ombytta roller, men jag antar att det jämnar ut sig.
Det kändes som jag gick runt hela stan typ hundra gånger för att hitta det jag letade efter, jag tänkte ge upp .. men till sist hittade jag det! Haha jag såg Theresa på stan också, den konstiga tjejen som jag och Eva praoade med, och hon glodde på mig.


Min jätte "hippiga" frisyr, som i like very much och går runt med dagligen.

Nu ska jag glädja min kurrande mage med entricot, bearnaiesås, pasta och sist men inte minst greksallad. MUMS!

Kommentarer
Postat av: eva

1. det finns ett exakt lika dant armband på gina! lovar :D

2. din frilla är jäääätte fin!

3. vad hittade du på stan mer än teresa? hihih

2009-03-13 @ 20:24:20
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: fanny

gud va fin frisyr, har du gjort den själv ? <33

2009-03-14 @ 09:34:46
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0