Dinnertime

Sitter här och blåser bubblor med mitt Hubbabubba. Känns nästan som att käken ska hoppa ur led om man tuggar tillräckligt länge, haha. Jag har precis gjort mig iordning och duschat efter passet, nu fattas bara sminkningen.
Idag hade jag & Vanja kurs, och det var faktiskt ganska många som kom, ca 20 stycken. Efter det tog jag bussen in till stan, och jag missade precis min andra buss så jag fick vänta i en halvtimme.. Jag tror inte bussarna gillar mig.

Nej, nu ska jag sminka mig för vi ska iväg på middag hos Elin. Skriver kanske senare, puss puss

Diplom till den som orkade läsa mitt tråkiga inlägg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha diplom :D:D

2009-03-28 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0