Tv-kväll

Sitter framför tvn och kollar på Paris Hilton my new BFF. Haha det är så töntigt att jag dör, det är därför jag kollar på det. Sen är det två avsnitt av Hell's kitchen också, mycket tv idag.

Igår var jag med Karin hela dagen och sen så sov jag där också. Idag åkte vi till Lundelska vid halv tio eftersom Karin skulle lämna in sina böcker och sen fortsatte vi till stan. Där blev det lite inköp för min del (jag har fått tillbaka mitt kort!!) bland annat två linnen, en tjocktröja, en klänning, flip flop, underkläder. Men jag behöver lite saker.

Idag har jag börjat packa lite också, för jag åker om 2 dagar!! Bort från regniga Sverige. Hoppas att det dåliga vädret har försvunnit sen när jag kommer hem igen.

Nej nu börjar Hell's kitchen, sen ska jag ta och duscha.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kollade också på My new BFF idag:P patetiskt roligt!

2009-06-17 @ 02:22:35
URL: http://malinsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0