Hopp

Tävling, jag kan inte rida, gick dåligt som alltid nu för tiden.

Bilden talar för sig själv. Och ja .... jag drog med mig hela tränset.


Min klänning till skolavslutningen, inte för att man ser så mycket på bilden.. men i alla fall. Hade den i fredags också på studentmottagningen. Sedan på kvällen var vi hos Elin.

Jag åkte hem från tävlingen ganska på direkten, var så jävla besviken på mig själv. Sedan har jag bara degat hela dagen, bortsätt från att jag gymmade nu på kvällen. Nu ser jag på en långfilm på tv4. Juste, jag åt mina första SVENSKA jordgubbar för i år idag, det var så himla gott.


80-tals dag imorgon, och jag har redan börjat med naglarna.


Kommentarer
Postat av: linda

du kan visst rida sara, du är megaduktig, okej ? <3

2009-06-14 @ 08:35:31
Postat av: YAIYA

Fint nagellack!!

2009-06-16 @ 19:52:52
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0