Handelsbanken, mitt nästa offer

3 stora händelser idag:

1. BANKOMATEN TOG MITT BANKKORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jävla cpn! När jag skulle ta ut pengar kom det upp ett meddelande där det stod: kortet tillges, eller någonting.. och sen försvann den och kom inte tillbaka! Är dom knäppa i huvudet eller? Dom kan ju inte ta mitt kort bara sådär, dom kommer säkert att sno alla pengar också. Självklart att det här just händer mig. R.I.P bankomatkortet.

2. Mitt busskort slutade att funka också, tror det har avmagnitiserats (höhö).

3. När jag la undan en klänning kom jag på att jag alltid säger Åkerblom när man ska säga ett namn som man ska lägga undan den på. Då kom jag och Eva på att man kunde säga Berta istället, hahahahaha. Så nästa gång ska jag lägga undan någpot jätte fult och säga Berta ..

Köpte i alla fall en bikini idag, så här kommer bilder på både skjortsen, kjolen och bikinin.. Enjoy!



Sjorts med hög midja från Åhléns.


Kjol med hög midja från Vila.


Bikini från H&M

Det har blivit fint väder nu på kvällen, så jag sticker nog ut och springer. Jag ska få bra kondition den här sommaren, det är mitt mål i alla fall.

 

Kommentarer
Postat av: eva

hahaha fan va nördig du är sara :O låten! de roligaste va med ditt kort! HAHAHAHAHAHAHAH

2009-06-03 @ 19:17:31
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: alva

usch vilken otur :/ men fina köäder iaf!! <3 :D

Kram

2009-06-03 @ 21:44:36
URL: http://alvachambert.devote.se/
Postat av: anna

go Sara, kondis:P

2009-06-03 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0