En dag kvar ..

.. imorgon åker jag! Ska bli så himla härligt. Det enda tråkiga är att jag inte kommer träffa min bästavän på typ tre veckor (!!) Men jag var med henne igår iaf, ska kanske träffa henne ikväll också. Annars ska jag vel titta på några avsnitt 90210 innan jag går och lägger mig. Måste vara utvilad hihi.
Idag har jag inte hunnit göra så mycket eftersom jag var tvungen att åka till stallet klockan tio imorse för att måla med Vanja. Mina händer är typ uttorkade eftersom jag har tvättat dom med lacknafta varannan minut..
Nu sitter jag här med myskläder och lyssnar på olika sommarplågor som varit genom åren, så här får ni årets troliga "sommarplåga" :

Det är så skönt att gå utan mascara nu på sommaren. Jag har färgat mina ögonfransar, men det kanske inte syns på bilden? Men dom är lite mörkare i alla fall.

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: sara

vart har du köpt tröjan ? :)

2009-06-29 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0