Dag 1 (Midsommarafton)

Jag kom inte ihåg lägenheten så mycket invändigt, men utsikten var precis lika underbar som jag minns den. Direkt när jag vaknade gick jag ner till stranden precis nedanför och tog ett dopp. Jag och Sofia hann också fiska lite krabbor innan frukosten ( jag är bäst på att fiska ).



Andreas, utsikten från balkongen, blommor och en "väldigt" seriös Sara bland palmerna.
 
Vi var bara på stranden vid lägenheten hela dagen och snorklade, solade och badade. Det första jag såg när jag började snorkla var en jätte stor bläckfisk, coolt!


Krabbor

Lite senare på kvällen gick vi ner till byn för att äta middag på en resturang. Sofia undrade om det växte cocosbollar i palmerna, haha. Brain.


Jag vet att jag ser otroligt sur ut på bilden längst upp till höger, hah.


Solnedgången. Det var ju trots allt Midsommarafton, så jag plockade såklart sju sorters blommor och la under kudden.


Kommentarer
Postat av: eva

guud va härligt det ser ut :D

2009-06-27 @ 12:24:18
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0