Nu är det dags för fredagsmyyyyyys! (OLW)

Sitter framför tvn och kollar på Golden League, snart är det Usain Bolt som alla väntar på. Friidrott är faktiskt väldigt roligt att kolla på.
Idag var det näst sista dagen för mig på jobbet. Man skulle ha en stegräknare när man jobbar i stallet, man går hur mycket som helst. Idag ängnade vi nästan hela dagen åt att flytta olika hästar till olika hagar, och ta in/ut dom.. Vi gick säkert flera kilometer sammanlagt, så jag är helt slut i kroppen.
Jag har varit grillmästare idag också, mamma och jag grillade revbensspjäll á la Ernst haha. Vi blev lite inspererade igår. Men nu har dom andra kommit hem också, vi åker till sommarstället på söndag kväll tror jag.



Puss & godnatt

Juste, jag är ledig imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0