Tredje dagen Mallorca

Det var den enda dagen det var lite molnigt, så vi passade på att åka till Aqualand. Direkt när vi kom in skulle man fotograferas och utan att jag märkte det hade dom satt en papegoja på min axel, haha. Sen satte dom (utan att jag märkte det igen) en stor fet orm runt min hals. Det var coolt.
Där inne fanns det massa roliga vattenruschbanor och grejer, och det fanns världens roligaste ruschbana också. Den var jätte brant och så satt man på en liten plastbåt och åkte jättesnabbt och sen när man kom till vattnet studsade man jätte långt. Vi fick till och med mamma att åka den, det var roligt haha.
Efter vi varit på Aqualand så åkte vi till Palmabeach och badade och så, och sen åkte vi hem och åt en jätte god middag á la pappa igen!



Palmabeach, mina brillor i sanden (intressant jag vet) och Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0