Thuesday

Gud, det var skönt att sova ut imorse. Imorgon börjar jag jobba och då börjar jag vel klockan 7 eller nåt..
Jag cyklade i alla fall ner på stan vid tolvtiden och var där i några timmar. Köpte bland annat en väska, två kavajer, plånbok och två tröjor. Kommer bild på allt senare. Sedan när jag kom hem fick jag jätte ont i magen, jag kunde knappt stå upp, men det gick över senare. Jag har också tankat moppen och varit ute och sprungit, så jag har hunnit med mycket idag.
När jag var nere på stan såg jag att cubus skulle öppnas där duka låg förut, äntligen lite nya affärer. Alla vet säkert redan om det, men jag har inte varit på stan på hur länge som helst så.



Någon mer än jag som tycker att Allsång har varit ovanligt tråkig i år? Den enda som varit bra har faktiskt varit Johan Palm, tro det eller ej. Jag är verkligen inte något stor fan av honom. Men nästa vecka ska Kevin vara med, och det höjer ju nivån haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0