Sommarjobbet = over

Klockan är inte ens tio och jag funderar på att gå och lägga mig.. hmm.
Aja, filmen var bra igår, men med ett dåligt slut tyvärr ;/ . Åå juste, jag har fått en ny favorit smak på bubbelvatten.. dadam dadam ---> Ramlösa mango. Den är jätte god (intresseklubben antecknar), så prova den!
Idag hade vi en slappdag i stallet, gjorde inte speciellt mycket förutom att rida. Vi red tre hästar var. Det var rätt skönt med tanke på att jag inte orkade göra någonting (fråga Josse, haha).



Nu på kvällen var jag ute och sprang med Carro, snacka om att hon är värsta maratonlöparen.. Jag trodde jag skulle dö i uppförsbackarna. Jag klarade inte riktigt av Carros tempo haha, jag håller mig till att springa långsamt och länge. Men om jag skulle haft en häst att rida på, då skulle det gått undan... (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0