Sommarjobb

Jahapp, då var första jobbdagen av fyra avklarad. Det var vel ingenting nytt direkt: städa, fodra, halma, in/ut hage, visitera hästar m.m. Juste, vi red lite idag också (jag, Linda och Josse). Det var flera veckor sedan jag red senast och det känns jätte jätte länge sen. Det är det enda dåliga med sommaren, att inte kunna rida lika mycket.
Jag är förvånad över att jag inte är trött eftersom jag sov kanske fyra timmar inatt.. Jag hatar att inte kunna sova. Men dom timmarna tar jag igen inatt.
Jag har varit hemma en stund nu och duschat och så, för när mamma kommer hem ska vi åka och hälsa på min gammelmormor. Hon fyllde 99 år för några veckor sen, känn på den ni.


Nya Harry Potter filmen har ju haft premiär nu, måste gå och kolla på den.. Och på Ice Age 3 också haha!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha ja var och såg ice age 3 i 3D för inte så länge sen, den är grymt bra! helt klart värd att lägga pengarna på ;) <3

2009-07-18 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0