Sleepy day

Idag skulle jag gått på stan med Eva en stund, hade behövt kolla lite saker, men jag sov kanske bara en timme i natt så jag var helt slut. Jag försökte hålla mig vaken, men vid kanske två på dagen så somnade jag och sov några timmar i alla fall. Det var skönt, nu slipper jag bli så trött imorgon. När jag vaknade så hade jag ingenting att göra, är ju ensam hemma, så jag började baka bullar.. Ska överraska mamma när hon kommer hem ikväll! Dom blev bra i alla fall, tror jag.. Jag har inte smakat dom än (hihi).



Både kanel- och vaniljbullar.



Det har kommit både jordgubbar och körsbär i våran trädgård nu, och jordgubbarna är muuuuuums!

Någon mer än jag som ska se Beck ikväll? Blev överlycklig när jag kollade i tvtidningen att det skulle vara ikväll. Åå jag älskar Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0