Borta bra, hemma bäst

Nu har det hänt mycket sedan jag skrev sist .. Jag har varit på Ellens sommarställe, sedan åkte vi till mitt och efter det drog det vidare till Kroatien med Eva & Carro. Allt har varit myyyycket skoj! Höhö :-D
Och jag som inte ens lagt upp allt från Mallorca än.. aja, det kommer som det kommer. Tog nästan inga bilder med min kamera i Kroatien, så jag tar av dom andra sen.


Skönt att vara hemma igen, har saknat Sverige. Nu längtar jag till sommarstället igen, men ska dit nästa vecka för den här veckan jobbar jag några dagar.

Ska kolla på en film på 6:an snart, om jag orkar ( kom ju hem i natt .. ). Idag har jag inte orkat gjort någonting speciellt, städat mitt rum, varit ute och sprungit och gosat med kissemissarna.


Visst blev det fint ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0