Vamos a ver Harry Potter

Fick skjuts av pappa till skolan imorse, så det var skönt. Men jag fick ändå stressa som en dåre för att inte komma försent, haha sån är jag. Vi hade hk först, och jag och Eva hade hoppats på semlor eftersom det var fettisdagen i förrgår, men nej .. Det blev soppa. På spanskan skulle vi fylla i några papper, och på ett papper stod det "Vamos a ver Harry Potter" alltså "Vi ska se Harry Potter". Jag höll på att dö av garv, inte för att det var speciellt roligt utan mest för att jag tycker att Harry Potter är så töntig och att det lät så fel. Jag hade dålig humor för tillfället. Sedan på SOn fick vi argumentera mot varandra, som i ett debattprogram, och jag & Eva var bäst som vanligt.


Haha, en bild på Harry Potter iaf!

Kommentarer
Postat av: eva

vi krossar alla! ;o hahaha

2009-02-26 @ 21:33:05
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0