Saturday night

Är hemma nu från middag med US. Jag kan säga att det var tur att jag och Lova träffade Lisa, eftersom vi aldrig skulle ha hittat dit själva haha! Efter middagen stod jag och Lova vid en korsning och väntade på hennes mamma och det var massa skumma typer som åkte förbi, bland annat en liten bil med två killar i 20års åldern i.. Och efter ett tag kom dom tillbaka och stannade bilen vid oss och bara: Ville ni någonting eller? Vi bara: Nej verkligen inte. Och precis då kom Lovas mamma med bilen, så dom körde iväg! Alltså jag hatar sånt .. Vad ville dom liksom? Aja, tur att Lovas mamma kom iaf.

Jag älskar Erik Segerstedts nya låt Saturday night .. Grymt bra, man blir liksom glad av den!
Plus att jag diggar hans röst, den är skön att lyssna till:

Erik Segerstedt - Saturday night. Live från Rix Fm i Åre.

Nej, nu ska jag sova eftersom jag ska upp kvart i fyra i natt/i morgon för att åka kvart över fyra för att hinna med planet.
Är i London till söndag, så det blir inte så mycket bloggande på några dagar om jag inte får tag i någon dator!

Om vi inte hörs får ni ha det bäst fram till söndag.. Puss!

Kommentarer
Postat av: eva

haha jaaa, man kan ju alltid hoppas ;D ha det bäst där nere! :D kommer sakna dig! och ring mig ikväll!! <33

2009-02-18 @ 21:49:57
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh, tack så mkt! :) Japp, det är min hund det. :D

2009-02-19 @ 10:11:24
URL: http://lovelajsa.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jättebra låt :D

2009-02-20 @ 18:48:26
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0