Back to school

Hejsan! Länge sen senast, men jag har varken haft tid eller orkat blogga när jag var i London. Idag var det skola igen, första gången på över en vecka, och det var vel inte det roligaste kanske .. Men jag överlever! Och Eva har tjatat hela dagen om någont youtube klipp när Ellen är hemma hos Paris Hilton, får vel kolla in det nu .. Är säkert jätte tråkigt bara för det (hennes humor, suck), haha. Har gymmat med Lisa idag också, alltid lika skönt efteråt. Det var en vecka sen sist, känns som jätte länge sen. Mamma har gjort semmelbullar också eftersom det är fet-tisdag imorgon. Så jag kan säga att jag längtar tills imorgon, MUMS!



L   O   N   D   O   N

Jag är kär i skorna på bilden, det enda problemet är bara att dom kostade runt 1000 kronor .. Och det har inte jag råd med, tyvärr. Annars skulle jag lungt ha köpt dom!

Skriver ett inlägg senare med vad jag köpte, hejsvej!

Kommentarer
Postat av: eva

HAHAHAHHAHA JAAAA, SÅ JÄVLA ROLIGT!

2009-02-23 @ 21:04:17
URL: http://evas.blogg.se/
Postat av: Micaela (US)

Jag var på stan igår och hittade dom där skorna på skoagust (vid stora torget). Kostade runt 500kr eller nåt sånt.

2009-03-05 @ 10:30:24
URL: http://janatuinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0