Lite pics från Grönan

Snacka om att blogg.se är seegt idag! Det tar typ hundra år att ladda upp bilder.. Idag har skoldagen varit helt okej, alltid lite segt med måndagar, men vi fick sluta tidigare i alla fall. Vi hade våran första spanska lektion idag, och läraren pratade spanska iprincip hela tiden.. Lite skillnad från innan. Sen efter skolan har jag inte gjort så mycket; lite läxa och gjort i ordning lite på mitt rum (ser dock fortfarande ut som ett bombnedslag). Jag har också hunnit med att gå på Skivstång/Spinning 90 min, och det var svettigt kan jag säga.
Här kommer lite bilder från Grönan som jag har snott från Eva:








- Nu ska jag dricka mitt te, kolla lite på svenska läxan och sen sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0