Snart börjar allvaret

Tjenare! Det måste varit en månad sen jag skrev sedan, mitt internet pajade där ute så jag har inte varit inne på datorn något.
Det har i alla fall hänt massa grejer sendan jag skrev senast, Elin var på mitt sommarställe några dagar och mina kusiner, sen i slutet var Eva där några dagar också. Jag lyckades få "benhinneinflamation" (eller vad det heter) eftersom jag sprungit utan ilägg i dåliga skor nästan dagligen. Det gjorde skit ont, men det är över nu eftersom jag vilat i mer än en vecka. Sent i söndags åkte vi hem och dagen efter bar det vidare till UPK och träningsläger mån-ons. Träningslägret = bäst. Och nu är jag hemma igen, känns jätte konstigt. Juste! Jag har tappat rösten, eller nästan i alla fall. Jag kan knappt prata för att jag är så hes..
Eftersom jag var så trött efter träningslägret tänkte jag bara vara hemma och slappa idag, men vid halv två/två bestämde jag mig för att cykla ner på stan. Sen var jag på stan till fem kanske (köpte byxor, väst och lite underkläder). Jag träffade Karin, Cissi och Ankie också och gick med dom en stund.



Såg dom här jätte snygga skorna på Skopunkten, men köpte dom inte eftersom jag tycker det känns mer som sommarskor. Kanske köper dom, vet inte. 349 :-

Puss&kram skumbanan

Jag vet att det är något cp med min design och att den är jätte ful, ska fixa den snart.. HÅLL UT! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0