Champion



Tittade just på 100-meters finalen för herrar, och jäklar var Usain Bolt är grym.. och rolig för den delen också, haha! Han är så överlägsen så att man nästan tycker synd om de andra som tävlar!

På tal om det så var jag hurtig idag och gick upp vid nio och åkte iväg och gymmade, wei wei. Sen åkte jag och pappa ner till stan för att kolla på mobil. Jag hittade en jag ville ha, men sedan så kom jag på att jag inte ville ha den med Telenor utan med Comviq, och jag trodde inte att Comviq hade den så vi åkte hem igen.. utan mobil. Nu gick jag in på Tele2s hemsida, och då visar det sig att dom visst har den. Så jag får vel åka och köpa den någon dag.


Sony Ericsson W508

Sedan fick jag skjuts hem till Carin, eftersom jag inte ville virra bort mig med moppen.. Vi kollade bland annat på Beck (bäst!) och pratade en massa. Det var mucho roligt :D, vi hade inte träffats på jag vet inte hur länge.

Nu ska jag kanske sätta på en film om jag orkar, annars blir det bara att sova för jag är sjukt trött. Imorgon är det sista dagen på sommarlovet, och jag har inga speciella planer förutom US-mötet. Blir nog att ta det lugnt. Juste, Eva arrives tomorrow! Happy face!
hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0