Slutet på sommarlovet

Nu är det mindre än tolv timmar kvar till skolan börjar. Känns lite surt när man tänker på allt man missar på grund av att man måste vara hemma och plugga och så, men det ska ändå bli roligt. Det känns nästan som en ny start, och förhoppningsvis en bra start! Jaja, nog om det.. Nu är jag inte mobil-lös längre! Pappa åkte och köpte mobilen idag, tack pappi. (Kommer få mitt gamla nummer om några dagar, tills dess har jag något annat nummer hehe).
US-mötet var lååångt (vi hade massa saker att ta upp), kom hem först vid nio. Precis som jag hade trott så var det inte roligt att åka moppe, verkligen inte. Jag var inte lite blöt när jag kom hem eftersom det spöregnade hela vägen hem, suck. Dom håller på att göra rondeller överallt också, så man känner knappt igen sig längre.

Nu ska jag ladda över lite låtar till mobilen och sen sova tror jag, vi börjar tio imorgon så det blir inte så jätte tidigt som tur är!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0