Snuten i hollywood

Idag vaknade jag faktiskt ganska tidigt, vid tio någon gång, sedan åkte jag, Karin, Astrid och Carro ner på stan. Köpte kjol, två par strumpbyxor och en elevkalender som jag inte klarar mig utan. Elevkalendern gjorde mig 130 kr fattigare, så jäkla dyrt. Aja, jag måste ju ha en.



Någon mer än jag som ska kolla på Snuten i Hollywood tre idag? Tvåan är skit bra, och trean är säkert minst lika bra. Och jag älskar hans garv!



Imorgon ska jag och Pappa åka och köpa mobil(äntligen) om det finns någon som är helt okej, och sen ska jag vara med Carin. Det var väldigt länge sen!
Nej, nu ska jag ner och äta.. och sen kanske Elin kommer.

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0