Grönalund!

Grönan igår var bäst! Extreme, Insane, Fritt fall, Uppskjutet och Jetline är dom bästa! Men ingenting slår Extreme, den kan man åka hur många gånger som helst haha. Vi såg typ alla från Sommarkrysset också, och jag har fortfarande alla låtar i huvudet eftersom dom stod och repade hela dagen (speciellt Martin Stenmarks). Det roligaste var när Måns skulle säga upp ledtrådarna i en repedition, han bara: nästa ledtråd hmdududuum lalalalala. Hahahaha så jäkla roligt. Jag gick fram till hon i Alcazar också och sa att hon hade coola skor, och hon sa tack. Juste, sen såg jag också den handikappade killen som sjöng med Kevin i Allsång på Skansen haha, han satt där och höll upp en skylt.
Vi vann ingen choklad :( :( .. Kom hem sen vid ett ungefär, och det var skönt att sova ut idag. Var jätte trött när jag kom hem. Bilder kommer.. Och videoklipp kanske, haha. Jag filmade 3 ggr när vi åkte Jetline.


Haha har bara några "RIKTIGT BRA" mobilbilder!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom lite läxa, fixat iordning lite och tränat Intensiv med Eva. Jag har haft på The Voice hela dagen iprincip och den här låten har spelats säkert 7-8 ggr:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0