NV09A

Godkväll kära läsare, haha!
Igår blev jag också jätte blöt när jag åkte till stallet, ush på allt regn.. Men själva ridlektionen gick asbra! Det blev dressyr med Walle och han var verkligen underbar, det gick super.
Idag var det jätte roligt i skolan. Vi började vid nio och gick rundvandring, fick reda på lite lärare, gjorde diagnos m.m. Sedan så åt vi lunch ute i solskenet och efter det skulle alla ettor ha en så kallad mini "Rosendagen", alltså olika lekar/tävlingar med klassen. Den sista och avgörande tävlingen skulle man välja ut tio stycken från klassen i en glassätartävling. Den klass som åt upp snabbast vann. Och gissa vilken klass som vann? Jo, vi! Haha det var skit roligt. Vi vann en korg med godis, känn på den!


Haha bäst! Jag står där och filmar, kommer säkert film sen på facebook.

Efter skolan var jag och tränade spinning med Eva och Sara. Det var faktiskt roligt. Men vi skulle igentligen gått på skivstång/kondition, men vi glömde att boka haha.

Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0