Rosendalsgymnasiet

Tjenamors!
Första dagen avklarad, tjiho! Min klass består av 42 pers :D, och jag hamnade i samma klass som Eva, Magda och Lisa. Sedan var det många från Eriksberg i klassen också, så man känner igen dom flesta. Det blir säkert jätte bra, hoppas jag. Sedan fick vi träffa våra mentorer och dom verkar också bra, vi fick som vanligt massor av papper som man ska skriva på, schema (som inte är helt klart) m.m, och sen så gjorde vi inte så mycket mer. Jag tycker att vissa av våra dagar skulle kunna vara lite kortare, annars verkar schemat också bra. Bara bra saker alltså! Eller det enda som inte var bra, var att jag inte kommer får busskort från skolan. Bor precis, precis på gränsen. Aja, skit samma. Sen så börjar vi först med vanliga lektioner på fredag.

Efter skolan, vi slutade vid halv ett någon gång, åkte jag hem och sen till gymmet. Nu har jag duschat och ätit lunch och ska snart åka till stallet och rida. Det blir första "riktiga" lektionen för terminen.



Har laddat över massor av bilder från gamla datorn till min dator, så snart blir det ny header.. igen haha. Saknar photoshop på den här datorn :o

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0