Helg!

Dålig uppdatering igår, men jag hade fullt upp.
Fick sovmorgon i alla fall, och det var superskönt. Hade historia, och sen SA-tid efter det och efter det slutade vi. Jag och Eva cyklade hem till mig och vi vandrade runt på New Yorks gator haha. Sen var det ridning och Carin var där och tittade! :) Inte för att det gick så bra, men i alla fall. Sen skyndade jag mig hem med moppen och åkte direkt till f&f. Gick på skivstång/kondition med Eva, Karin, Carro och Sara. Det var skit bra, och jätte bra träning!
Idag är det fredag = vi går till halv fem. Men det var faktiskt en ganska rolig skoldag. Vi gjorde slaim och spelade volleyboll på lunchrasten (som var i ca 2 1/2 timme). Efter skolan stressade jag iväg till f&f och tränade intensiv, och nu sitter jag här och ska äta middag snart. Ska vara med Eva sen ikväll också.


Imorgon blir det Grönan med Eva, Matilda, Lisa, Amanda och Josse. Ska bli så sjukt roligt, har inte varit där på hela sommaren. Sara hjärta karuseller. Och jag & Eva har redan bestämt att vi ska vinna en stor choklad..

Hoppas ni får en bra fredagskväll : )


Kommentarer
Postat av: eva

du glömde 3 chipspåsar och några daim också :D

2009-08-28 @ 19:30:01
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0