Bloggfri helg!

Oj, jag har visst inte bloggat på hela helgen (wops!). Men vi åkte i alla fall till sommarstället på fredagen, direkt efter skolan, det var faktiskt mysigt. Vi var där till lördag morgon, för sen åkte vi till farmor och farfars sommarställe för att fira farfar som fyllde 80 år, grattis!! Det var jätte roligt, och jag och Ellen lekte med småkusinerna, haha as roligt. Det kommer bilder sen.
Igår (söndags) så var jag funktionär i stallet hela dagen, och på kvällen åkte jag och tränade.

Det var en samanfattning av helgen, nu till idag:
Jag har precis kommit hem från en springtur, haha jag vet lite sent. Jag sprang medan Eva cyklade brevid, och det var faktiskt jätte skönt för då tänkte man inte på att man sprang för att man pratade hela tiden. Det var faktiskt jätte mysigt. Men det blev ganska mörkt efter ett tag, skulle aldrig vågat springa själv. Det fick bli lite sent idag eftersom efter skolan åkt jag, Eva, Lisa, Matilda, Amanda, Josse och Cece ner på stan och fikade. Sen gick jag och Eva på stan till typ klockan sju (köpte sammetsklänning och skrivblock till skolan), och efter det cyklade vi hem. Haha på vägen hem så träffade vi mamma och pappa som satt vid ån och drack champange och åt chips (haha), det är deras bröllopsdag idag (18 års jubileum GRATTIS), så dom skulle ner på stan och äta sen.
 

Det fick bli en GAMMAL bild på mig och Eva. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig!

Nu ska jag duscha, och sen äta midadg (hahahahahaha jag vet att det är sent, men jaa...)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: eva

det var jätte mysigt! jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig heller!! :) men jag skulle klara mig jäkligt bra utan den där bilden! hahaha

2009-08-25 @ 15:19:27
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0