Beck, I stormens öga

Tjenare!
Skön dag i skolan idag, slutade vid halv tre tror jag. Jag cyklade ner på stan med Eva och där gick vi runt i någon timme. Jag köpte kappa, basker, jeans, bh och nu är mina pengar slut :( Cubus öppnade idag så det var massa folk där inne, inte för att det fanns så mycket saker där men det är vel alltid roligt med nya affärer.



Senare träffade jag Carin och klockan sex gick vi + Petter (Carins pojkvän) på premiären av nya Beck filmen, och den var skiiit bra! Den tycker jag absolut ni ska se! Inte för att jag hade förväntat mig att den skulle vara dålig direkt... Den var lite annorlunda jämfört med dom andra Beck filmerna dock, men det var mycket Gunvald i den (me like!).

Imorgon ser vårat schema ut såhär;


OCH DET GILLAR JAG!
plus att vi kanske inte har SAtiden, då slutar vi 13.45. Nice!

Hade tänkt att springa nu när jag kom hem, men jäklar var mörkt det blev. Klockan var ju bara halv nio.. Snart blir det mörkt vid fyra!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0