Tvillingar ?

Skönt det var och träna. Har varit uppe sen klockan halv sex imorse, så jag har varit trött enda sen jag kom hem, men träningen piggade upp mig och nu känner jag mig jättepigg.
Tävlingen gick inte så bra, förutom på framridningen. Han var så himla fin på framridningen, klockren. Men sen inne på banan, vips så var allt försvunnet. Han var i och för sig ganska fin i formen, men endå.. Nej, det gick inte bra. Nu är det bara att ladda till hoppningen nästa helg!
Vid lunch kom Eva hit och vi skrev till våran engelska redovisning som vi ska ha på tisdag, ush.

Juste, tränaren som har intensivpasset som jag & Eva alltid går på på söndagar ser precis ut som Heidi från The Hills innan hon opererade sig. En exakt kopia, det är jättecoolt. Jag ska börja kalla henne Heidi bara för det.


                  INNAN                                         EFTER

Haha, hon har ju verkligen inte plastikopererat sig.. verkligen inte. Det syns knappt att det är samma person, eller jo det gör det.

Nu ska jag duscha, äta och sen kolla på Van Vetereen.
Lägger upp lite bilder från dagen senare, puss.

Kommentarer
Postat av: Pia ♥

sv: tack så mycket ♥

Så fin blogg! älskar bakgrunden!

2009-04-19 @ 21:37:45
URL: http://piakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0