Sunday morning

Hejsan svejsan!
Söndag idag, och det känns inte deprimerande .. Påsklov! Fast jag ska ändå gå upp ganska tidigt imorgon, det är ju hoppkurs måndag - onsdag. Ska bli skojsigt!
Idag har jag bara tänkt att prova min kamera och sen senare ikväll åka och träna. Är bara skönt att vara hemma och slappa ibland.


Bild från igår.

Nej, nu ska jag faktiskt äta frukost.. Det blev bara macka till lunch igår och ingen middag ( bara massa godis ) så jag är lite hungrig nu. Pusshej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Tack så mycket sara :D.

2009-04-05 @ 13:46:49
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Hm, är det du som har kopierat www.honhannah.blogg.se eller har hon kopierat dig? :)



Tack så jättemycket! :D Jag har en Nikon D40, vad har du för kamera själv? :)

2009-04-05 @ 17:29:32
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0