Söndagar när dom är som bäst, tävling

En heldag med hopptävling. Har varit i stallet från åtta till strax efter fem, så jag hann inte gå på passet idag.
Saffran var klockren idag, gud vad jag älskar den där hästen. Men såklart när han är bäst, så ska det vara jag som klantar till det. Vem är så dum som glömmer sista hindret? När jag har hoppat 7:an så börjar jag klappa honom på halsen och sen när jag ska sakta av till skritt så kommer jag på det, jag har ju fan ridit förbi sista hinder. Så jag lägger en volt och Saffran hoppar det klockrent. Alltså det måste vara det dummaste jag har gjort på länge, till och med för osmart för att vara jag.. Haha!
Efter det flaggade jag, och flaggade, och flaggade, och flaggade. Det tog aldrig slut. Men det var roligt iaf, det kan ju inte bli tråkigt med massa roliga människor. Förresten, grattis till dom som blev placerade! Haha UPK hade ju värsta hejarklacken också, och jag var snyggast.se med mitt UPK-band och stora brillorna.



G I N A T R I C O T


Förresten så har jag fått glasögon! Haha, or not.

Det kommer bilder från idag, så fort jag har fått dom från en viss Emma Lindblom haha. Nu är det Van Veeteren.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0