Skärtorsdagen

Vi åkte klockan halv sju (tror jag det var?) hemifrån, så vi kom hit rätt tidigt.. Det har varit soligt och fint och vi har hunnit med att påbörja påsken och njuta av solen. Nu håller vi på att grilla fläskfilé och gissar på hur varmt det kommer bli i vattnet i sommar .. Jag gissar på 24 grader, det skulle sitta fint!
Har inte så jätte mycket att skriva igentligen, det får bli några bilder istället.


Vi gjorde påskgodis i form av påskharar i marsipan.


Blommorna tittade fram!


Vattnet är lite kallt att bada i (6 grader), men det fungerar utmärkt att kasta macka i.


En fluga kom och gjorde mig sällskap på lunchen, synd att inte katten var där och kunde äta upp honom haha!


Vi satt nere vid vattnet och lyssnade på musik och jag målade naglarna, mysigt.

Jag har fått reda på startlistorna till söndag också, och jag kommer inte hinna rida fram honom någonting.. Jag som vill rida fram honom i typ 30 min, fy fan det kommer gå piss nu.
Efter maten ska vi grilla marsmallows och sen ska vi kolla på Eva & Adam (jag vet att jag är barnslig, men den är så härlig). Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linda

tänk inte så sara, det kommer gå jättebra !<3

2009-04-10 @ 11:42:52
URL: http://lindabergman.blogg.se/
Postat av: Liene

härliga bilder:) och gott det såg ut med marsipanharen!

2009-04-10 @ 12:53:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emilia engberg

fina bilder!

2009-04-12 @ 15:03:30
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0