School

Jag vet, jag uppdaterade inte igår.. Nu sitter jag här i datasalen med min juice och har precis haft nationellaprov i matte. Det gick bra! Haha precis innan vi skulle börja fick jag ett sms från mamma: Lycka till med matten nu! Kram mamma. Hon är så rolig hon.
Nästa helg, alltså sista april-helgen måste jag till Sthlm och hitta en balklänning. Då får jag pengar också, så det passar ju perfekt. Har ni förresten hört att det ska bli 20 grader varmt till slutet av veckan? Vet inte riktigt om jag ska tro på det eftersom det knappt är plusgrader när man vaknar. Men hoppas kan man ju alltid, det skulle vara härligt med lite värme.

Jag vet att ni gillar mina tråkiga, ointressanta inlägg utan bilder. Aja, det fick bli ett den här gången. Finns inte så mycket bilder på skolans dator, och nu måste jag sticka för vi har spanska om .. tio minuter.

Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0