Rulla runt på golvet med putande läppar

Slutade halv två idag, så jag åkte hem istället för att åka direkt till stallet. Jätteskönt!
Jag och Eva redovisade idag på engelskan, och det gick faktiskt förvånandsvärt bra. Tummen upp till oss.
Haha det roligaste idag var när Erik sprang tillbaka till klassrummet en stund efter att vi hade slutat och bara: Vart är mitt sudd? Hahaha det är så roligt, för han är alltid jättenoga om sitt sudd. Så fort man lånar det så vill han ha tillbaka det direkt efteråt. Han säger att det är hans sista sudd så han får inte tappa bort det, suck.


Det här är nog den sämsta musikvideon jag vet? Är det någon som inte tycker att hon ser helt fejk ut så säg det till mig. Det enda hon gör är att typ rulla runt på golvet, puta med läpparna och se ut som jag vet inte vad. Varenda liten rörelse överdriver hon, varenda liten ton. Jag stör mig så mycket på det, för låten är bra. Hon skulle ha en bra röst om hon inte gjorde till den så mycket, nu låter hon mest som ett gnällande barn.

Nu ska jag plugga lite, äta och sen ta moppen till stallet. Dressyr idag tror jag, ja det visar sig.

Skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0