Regn gör mig glad

Äntligen lite mat i magen! Hade jätte ont i magen idag på träningen, och jag vet inte varför.. Men efter lite mat känns det bättre.
Idag var det första träningen ute på stora hoppbanan för året, och det var härligt. Saffran skötte sig jättefint också, speciellt sista språnget kändes super! Man blir så glad över att kunna vara ute, till och med regnet gjorde mig glad för då känns det att det är vår. Inte något halvslaskigt-snöblandat-vinterregn inte, utan riktigt vårregn! Hade igentligen hellre haft dressyr den här lektionen eftersom det skulle varit bra innan tävlingen på söndag, men hoppning är alltid roligt.


Är inte Blake Lively och Penn Badgley otroligt söta tillsammans? Det är så gulligt att dom är tillsammans på riktigt också. Gossip girl-stjärnorna måste vara det sötaste paret just nu.

Nu blir det en dusch, voy a duscharme som man säger på spanska, haha! Jag börjar bli som eva-sax-barbie-94. Efter det ska jag mysa framför Medium med en kaffelatte i handen. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: visst var dom fina ja! och billiga! :)

2009-04-16 @ 20:39:00
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0