Hinner inte ..

.. blogga! Det får bli ett kort och tråkigt inlägg. Idag har jag varit i stallet, hoppning med Clou och hon var laddad. Men inte lika laddad som Nero, han är alltid lite wild&crazy, haha. Mathilda var bäst som inte ramlade av i alla fall, det skulle jag gjort. När jag kom hem stack jag ut och sprang och nu sitter jag här, duschad och färdig för att sova. Ska bara läsa lite Twilight först.

Sov så gott!

P.s. Någon som vet hur man får tillbaka "profilfotot"? Det liksom försvann. D.s. 

Kommentarer
Postat av: em :)

fin bloggdesign du har!



btw.. vill du ha en sööt tunika?

kolla min blogg och rösta på den du vill ha,

så kanske jag lottar ut just den:)

2009-04-29 @ 16:42:30
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

SV; jag med! Det bara rinner i munnen ^^

2009-04-29 @ 21:44:14
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0