Heaven's on fire

Passet var asroligt! Haha det roligaste var när man skulle dansa till en Grease-låt eller till Heaven's on fire! Jag & Matilda bestämde att vi ska gå på det nästa vecka också. Eftersom jag har missat att blogga två dagar nu, så blir det lite extra många inlägg idag.. eller två stycken iaf, haha!


Lite bilder från det härliga vårvädret idag.. Mysigt!

Men dom säger på radion att det ska bli kallare imorgon, blä på det i så fall! Nu kändes det ju som att den här "värmen" skulle hålla i sig, suck. Haha, var det någon mer än jag som gick på aprilskämtet de hade på radion imorse? Att Daniel och Viktoria skulle gifta sig i Uppsalas domkyrka för att Stockholms bara rymde 600 pers.. Men det lät ju iaf rimligt.
Haha pappa sa att förut, för jätte länge sen, hade dom sagt på nyheterna att om man trädde en nylonstrumpbyxa över tvn skulle man få färgtv. Bästa aprillskämtet ju, och det var tydligen många som gick på det! Nu för tiden drar dom ju bara tråkiga.


Dagens outfit, eller vad man ska kalla det.. Förlåt för dom fula bilderna, min kamera suger.

- Tunika från Ginatricot
- Svarta leggings
- Örhängen från Ginatricot

Nej nu ska jag läsa lite och sen sova. Vi har ju sovmorgon på torsdagar, halv elva, det är niiice!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0