Hårt slit ger resultat

Fan för alla dessa nationella prov. Idag skulle vi ha börjat 10.25 om det inte hade varit för provet, nu fick vi istället börja 8.15. Jätterolig start på morgonen.
Vi fick tillbaka svenska nationella proven också, fick ett starkt vg såklart. Alltid ligger man mitt emellan något betyg, irriterande. Aja, är nöjd i alla fall. Snart är alla nationella prov avklarade, bara två till i matte och ett muntligt i engelska.
Skoldagen var helt okej, många håltimmar mitt i dagen. Lite jobbigt, men det är skönt ibland att inte göra någonting i skolan.
Ridningen gick bra (dressyr). Bebisen har blivit så himla fin nu, vi har utvecklats mycket tillsammans och det känns så mycket bättre än när jag började rida honom. Vi får hoppas på en till dressyrtävling snart igen, skulle vara roligt.
Juste, fick reda på att jag fick jobba den veckan jag önskade i sommar. Det blir jag, Josse och Hanna som jobbar tillsammans. Och träningslägret kommer bli dunder! Åå vad sommaren får vara här nu!

Imogon ska jag, bästis, Matilda, Josefine och Lisa åka till först Ångströms och köra sumobrottning, klättring och lite sånt där. Sedan äta middag någonstans på stan och efter det åka hem till någon och ha filmkväll. Låter som ett bra sätt att tillbringa en fredagskväll.


Puss & Kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0