Glad Påsk!

Förlåt för dålig uppdatering igår.. Men idag är det påskafton, och jag får vel passa på att säga glad påsk!
Klockan tio över tio imorse tog jag tåget från Nyköping och jag var i Uppsala klockan tolv. Det är så smidigt med tåg, speciellt direkt-tåg, man hinner knappt börja få tråkigt innan man är framme haha. Väl framme i Uppsala sprang jag snabbt till Cupido (mums) och köpte mig en sallad, men den hann inte bli uppäten förrens klockan fyra eftersom jag hade fullt upp i stallet. Det är ju tävling imorgon så allt behövs fixas .. hästen, transporten, maten, alla saker till mig och hästen m.m. Som vanligt var Saffran den smutsigaste, suck. Men skrutten blev fin tillslut, även fast vi fick stressa ganska mycket.


Ikväll ska jag slappa och äta upp det sista av mitt påskägg framför The Wedding Date.

Ha en bra påsk alla, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; Ja, visst är den :D

Hur är det med dig? :)

2009-04-11 @ 21:05:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: moa

Hej! Nu har jag lagt in en dagens outfit! Säg gärna vad du tycker! Jag blir jätte glad! Kram:)

Glad påsk förresten!

2009-04-12 @ 23:11:13
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0