Full fart framåt!

Dagen började med att jag försov mig, så mormor fick skjutsa mig till stallet ( tack och lov ). Sedan hade vi hoppkurs, jag hade Saffran som vanligt, och gruppen bestod av mig, Vanja, Mathilda, Linda, Martina och en privatryttare. Plutten var taggad som vanligt och gjorde galoppbyten och allt, haha söt. Är så himla nöjd med sista rundan, kändes super. Sedan skrittade vi ut i det vackra vårvädret och efter det så földe jag med Vanja till Åby och knäppte lite kort. Mysigt! Efter det har jag bara varit hemma och slappat..


Vanja & Pickan i full galopp.



Pickan.



Vanja
&
Pickan.



Is
landshäst, den fick bli svartvit ( passade bäst i det ).



Härlig kvällsol.



Jag testade ännu mer med kameran.

Haha, känns som att det blev lite mycket hästbilder men men.
Nu ska jag duscha och sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: eva

fina bilder :) ring mig ikväll! pusspuss

2009-04-07 @ 17:49:15
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0