Fredag & lördag

Gårdagen spenderades med Josefine, Matilda, Eva & Lisa. Vi drog först till Ångströms där dom hade lite roliga saker, bland annat bungyjump. Fan vad läskigt det såg ut, hade tänkt att försöka våga om det inte hade kostat 400 spänn.. Men jag hade nog aldrig vågat! Men vi körde sumobrottning, hoppborg och boxning med stora handskar istället.


Gått upp lite i vikt ganske? Haha, man ser inte ens mina fötter..


Klockrena handskar, haha!


Somrigt väder = somrig Sara.

Efter det så åkte vi ner på stan, köpte kebab på Jalla och satte oss nere vid vattnet och käkade. Det var mysigt. Sedan drog vi hem till Eva och kollade på Bröllopsduellen.

Idag har jag hunnit med att åka till stallet, byggt bana, knoppat och gjort iordning Saffran inför imorgon, åkt hem, ätit lunch, solat ute på tomten och börjat läsa Om jag kunde drömma, sprungit, duschat, hoppat studsmatta i massor, ätit grillad lax och senare så åkte jag till Carro där Eva, Astrid och Carros kompis var. Vi kollade b.la på Robinson (tjoho! Jarmo klarade sig) och töntade oss vid linbanan utanför Sunnerstaskolan.


När studsmattan kommer upp, då är det vår!




Alla vårfärgerna på blommorna börjar komma. Allt detta har pluppat upp i min trädgård. Härligt, visst?!

Nu ska jag fixa det sista inför imorgon och sen göra min säng sällskap.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0