Enkelheten tar över

Cyklade till skolan i regnet, som inte var speciellt roligt, men annars var dagen rolig. Haha det roligaste på hela dagen var nog när Kalle skulle berätta sin stora hemlighet. Och vad var det? Jo, om man bytte ut de första bokstäverna mot B i både hans för och efternamn blir det Balle Böggren, hahaha! Eller när jag skulle försöka förklara för Eva hur man räknade ut 15/25, men hon fattade inte och klagade hela tiden på att jag skulle räkna utan nolla.. haha!
Och sen så har jag kommit på att jag har blivit SÄMST i matte. Idag frågade jag till och med hur många siffror det fanns på en tärning.. Haha, och jag ska ha mvg i matte, yeah right! Jag vill inte bli sämst på matte, för det är det ämnet jag tycker är roligt. Gå och döö!

Efter skolan så åkte jag & Lisa till f&f och gymmade. Haha, när jag kom hem satt min katt i trädet och hade suttit där sen imorse, så jag fick klättra upp och han fick hoppa upp på min axel och så klättrade jag ner med honom på ryggen! Snacka om att jag är glad att han inte tappade balansen för då skulle jag fått många klösmärken på ryggen.
Nu håller jag och försöka få ner ett 90210-avsnitt för att ha någonting att spendera kvällen med.


Enkelt är snyggt! (från Topshop)

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas du får njuta av solen imorgon istället! här sken den som bara den idag, helt underbart =)

kram

2009-04-29 @ 22:37:40
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: sara

hej hej! Kul att du kika in o gilla min blogg! Ha en underbar valborg!

2009-04-30 @ 09:26:18
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0