April april din dumma sill

Det har inte gått att logga in på min blogg i två dagar, pain! Men nu har jag fixat det och allt fungerar som vanligt igen!

Det är ju förfan vår ute! När jag kom hem och kollade på termometern var det 20 grader i solen, iiih! Nu börjar ju sommarkänslorna komma, gud vad jag längtar. Våren kom till första april också, det passade ju bra.
Vår skola är verkligen sämst på att komma på aprilskämt. Först så ropade rektorn ut i högtalaren att det hade varit loppor i hela skolan och att dom hade fått ringt några som skulle komma och ta bort det. Ja det var ju roligt.. (not?) Sen när vi skulle äta ändrade dom skylten där det står vilken mat det blir till något jätte konstigt äckligt, kom inte ihåg var det var. Också jätte roligt. Det enda vi gick på var att dom hade skrivit att hur många lärare som helst var sjuka på en speciell skylt där man kollar det, men vi gick inte på det så länge.. Alltså dom kunde ju kommit på något lite roligare, haha!
Nu har jag varit hemma en stund och kört med min moppe som pappa försäkrade igår, ska ta den till friskis&svettis sen också. Jag & Matilda ska gå på ett airobics/dans pass sen klockan åtta, dom passen brukar vara skitroliga iaf!
P.s Jag kom upp till 48km/h på moppen. Inte illa, huh? Hahaha! D.s



Sommar, sol, bad och glass! Längtar ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vilken himla fin blogg du har!! :D har du gjort den själv? eller vem? Jag skulle vilja fixa min lite om du har några tips eller nåt (: jag vet inte riktigt hur man får dit designen eller nånting.. =/ din va jättefin!

2009-04-01 @ 18:12:59
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: taack :D nej tyvärr har ja inte gjort den utan vann den hos jennielindell.blogg.se :P



längtar också till sommarn! Rider du föresten? tänkte på bilden i din header :)

2009-04-01 @ 20:08:26
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/
Postat av: Mikaela

har du egen häst eller vart rider du? :)

2009-04-01 @ 22:02:55
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0